فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزفونت زيبا ساز
دسترسی سریع به فولدرهای ویندوز با نرم افزار DeskSoft FastFolders 4.4.0

کامپیوتر

 

دسته‌بندی : دسته کاربردی | متفرقه

DeskSoft FastFolders نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید دسترسی بسیار سریعی به فولدرهای دلخواهتان در ویندوز داشته باشید. میانبر این برنامه پس از نصب به منوی کلیک راست اضافه می شود و شما به آسانی می توانید برای رفتن به مسیرهای مختلف خود در ویندوز از آن استفاده کنید. به عبارت دیگر شما در هر کجای ویندوز تنها با کلیک راست خیلی سریع می توانید وارد فولدر مورد نظرتان شوید. همچنین امکان اجرا, کپی, انتقال و حذف فایل های موجود در فولدرها توسط این نرم افزار امکانپذیر می باشد. از دیگر امکانات این برنامه می توان به امکان افزودن مسیرهای دلخواه برای دسترسی سریعتر به آنها به منوی کلیک راست و همچنین امکان نمایش اطلاعات یک فولدر یا فایل اشاره نمود. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وبلاگ amirrezazooleh.lxb.ir دریافت نمایید.

برخی از ویژگی های این برنامه:
امکان افزودن مسیرهای دلخواه به برنامه برای دسترسی سریعتر
امکان ذخیره سازی خودکار آخرین مسیر اجرا شده توسط برنامه
قابلیت دسترسی سریع به فولدرهای ویندوز با کلیک راست
قابلیت اضافه شدن میانبر برنامه در منوی کلیک راست
امکان نمایش اطلاعات مربوط به فولدر و فایل مورد نظر
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
حجم مناسب
و …

 

 

روش کرک:
جهت رجیستر کردن برنامه محتویات فولدر Crack را در محل نصب برنامه کپی نمایید.

نوشته شده در یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,ساعت 17:21 توسط امیررضازوله| |

 

جدیدترین نسخه ی یکی از قدیمی ترین ضد ویروسهای جهان AVG Anti-Virus Plus Firewall

 

برقراری یک محیط امن برای سیستم های کامپیوتری متعلق به شرکت ویا خانگی به یک اندازه داراری اهمیت می باشند.ویروس ها ,هکرها,برنامه های مخرب وجاسوسیو… همگی امروزه به عنوان مهمترین تهدیدهای سیستم های کامپیوتری محسوب می شوند که مدیران سیستم ها و کاربران با استفاده از نرم افزار های حفاظتی و ضد ویروس درمقابل آنها مقابله می کنند. این نرم افزار ها که توسط شرکت های امنیتی برای کاربران فراهم میشوند به آنها توانایی مراقبت از سیستم ها را می دهند.

AVG Anti-Virus محصول شرکت Grisoft یکی از قدرتمند ترین برنامه های ضد ویروس از نظر سابقه در میان برنامه های ضد ویروس می باشد.در این نرم افزار با یک هوش مصنوعی مناسب کاربران قادرند تا در زمان آلوده شدن سیستم ها به ویروس اقدام به گشت زنی و در اینترنت و وب می باشند. این نرم افزار با نظارت مداوم بر عملکرد سیستم و فایل های اجرایی و پروسه های اجرا شده در حافظه مانع از اجرای ویروس ها و آلودگی سیستم ها می شود. این نرم افزار با امکان به روز شدن همیشگی از اینترنت,مصرف کم حافظه اصلی , سرعت بسیار خوب جستجو و اسکن سیستم, قابلیت آپدیت سریع و روزانه , توانایی شناسایی بعد وسیعی از ویروس ها ، کرم ها ، نرم افزار های مخرب، خطرات و آلودگی اینترنتی و غیر اینترنتی یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های امنیتی است.

برخی از ویژگی های این برنامه:

قدرت بالا در شناسایی انواع ویروس ها: این نرم افزار در طول سالیان اخیر جوایز مختلفی را از سوی منتقدان برای قدرت بالای خود در زمینه ی شناسایی و نابودی ویروس ها از آن خود کرده است.

قدرت بسیار بالا در شناسایی انواع جاسوس ها :این نرم افزار با بهره گیری از آخرین فناوری روز و دارا بودن آخرین لیست جاسوس افزار ها نرم افزار های مضر توانسته بانک اطلاعاتی قدرتمند علیه انواع Spyware ها ,Adware ها ,Trojan ها ,DDL های مخرب  و Keylogger ها تهیه کند.

محافظ در برابر تمامی فعالیت های اجرایی : نرم افزار تمامی فایل ها را زیر نظر میگیرد تا از اجرای فایل با کوچکترین آلودگی جلوگیری کرده و مانع انتشار آن شود.

اسکن پروسه های در حال اجرا و جلوگیری از اجرای فایل های مشکوک

اسکن کامل کلیدهای ریجستری ویندوز جهت کشف و حذف جاسوس ها

اسکن پوشه های اصلی سیستم و مراقبت زنده و Real-Tiame از سیستم کاربر

قابلیت آپدیت خودکار و بسیار قدرتمند که سیستم روزانه با آخرین اطلاعات مورد نیاز برای مبارزه با ویروس های کشف شده به روز میکند.

و …

روش کرک:

جهت رجیستر کردن برنامه از شماره سریال های زیر استفاده نمایید

Serial:8MEH-RO9SN-AEO3P-E3SMR-PALJG-HEMBR-ACED

Serial:8MEH-RSTBP-SC6JM-2TVHA-XO989-LEMBR-ACED

Serial:8MEH-R6633-Y829H-YCNSR-H6WKX-EEMBR-ACED

Serial:8MEH-RJXR4-2TLYP-2GB3A-DGK8G-PEMBR-ACED

Serial:8MEH-R336M-QUVTV-ECNOR-6CRLX-CEMBR-ACED

Serial:8MEH-RTW3W-Y9KQ3-KUK8A-RTJ44-OEMBR-ACED

نوشته شده در یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,ساعت 17:18 توسط امیررضازوله| |

 

برش آسان فیلم با نرم افزار Speed Video Splitter 4.3

Speed Video Splitter نرم افزار ساخت شرکت SoftFlyers است که میتوان از آن برای برش فایل های ویدیویی استفاده کرد. شما میتوانید با کمک این برنامه ساده یک فیلم بلند را تبدیل به یک فیلم کوتاه یا همان کلیپ کنید. در واقع با مشخص نمودن زمان دلخواه نرم افزار اقدام به بریدن فایل ویدیویی می کند و کلیپ ساخته شده را در یک فایل ویدیویی با کیفیت بسیار خوب ذخیره می نماید. این نرم افزار از فرمت های AVI(Divx,xDiv), MPEG-4, mpeg(vcd,svcd,dvd compatible) QuickTime , wmv, VOB, FLV, iPod, iPhone, 3GP, PSP, RM پشتیبانی می کند و میتواند کلیپ های ساخته شده را در فرمت های ذکر شده ذخیره نماید. همچنین میتوان فیلم مورد نظر را درون برنامه مشاهد کرد تا زمان های دقیق برش ابتدا و انتهای فیلم را مشخص نمود. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وبلاگ amirrezazooleh.lxxb.irدریافت نمایید.


برخی از ویژگی های این برنامه:
قابلیت نمایش فیلم در برنامه با زمان دقیق
پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی
قابلیت بریدن قسمت های دلخواه فیلم
امکان ساخت کلیپ های کوتاه
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
حجم مناسب
و …

 

روش کرک:
جهت رجیستر کردن برنامه از مشخصات زیر استفاده نمایید.
Name: Team ARN
Serial: bXqyFxLuaeLHlXiw

 
نوشته شده در پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,ساعت 16:20 توسط امیررضازوله| |

 

دانلود نسخه جدید محافظ اینترنتی نورتون Norton Internet Security 2011 18.5

 

شرکت Symantec یکی از معروف ترین شرکت ها در زمینه ساخت نرم افزارهای امنیتی است که یکی از محصولات پرطرفدار آن Norton Internet Security می باشد. اینترنت سکوریتی نورتون یکی از قدرتمند ترین نرم افزارها امنیتی است که با نصب آن بر روی سیستم محافظت کامل سیستم شما در زمانی که در اینترنت به سر می برید به صورت کامل فراهم می شود. این برنامه علاوه بر جلوگیری از نفوذ هکرها به داخل سیستم مانع ورود انواع فایل های مخرب مانند ویروس ها, تروجان ها, کرم های اینترنتی و … می شود. اگر هکری قصد نفوذ به داخل سیستم شما را داشته باشد با دیواره آتش نورتون رو به رو میگردد و دیگر قادر به هک سیستم شما نخواهد بود. همچنین شما یا استفاده از اینترنت سکوریتی نورتون میتوانید به اسکن هارد کامپیوتر خود و فایل هایی را که به آنها مشکوک هستید بپردازید. این اینترنت سکوریتی را میتوان به صورت روزانه اپدیت کرد تا با قدرت کامل در مقابل ویروس ها و هکرها ایستادگی کند.
 

این برنامه را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وبلاگamirrezazooleh.lxb.ir دریافت نمایید.

برخی از ویژگی های این برنامه:
محافظت از کامپیوتر در مقابل انواع بد افزارها
مقابله و جلوگیری از نفوذ هکرها به سیستم
امکان اسکن خودکار هارد برای یافتن ویروس ها
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
داشتن دیواره اتش بسیار قوی
قابلیت بروز رسانی روزانه
و …

 

روش کرک:
جهت رجیستر کردن برنامه فایل 1BOX_NTR2011 را اجرا کنید

نوشته شده در پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,ساعت 16:17 توسط امیررضازوله| |
نوشته شده در پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,ساعت 16:15 توسط امیررضازوله| |

 

Longtion Software AutoRun Pro Enterprise II نرم افزار است که با کمک آن میتوانید اتوران های بسیار زیبایی بسازید. شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا برای یک مجموعه نرم افزار یا بازی یک اتوران تهیه کنید تا علاوه بر زیبایی, نصب آسانتر و دارای دسته بندی منظمی باشد. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا فایل هایی مانند عکس, متن, فیلم, آهنگ و … را به صفحه اتوران خود اضافه کنید. همچنین با کمک این برنامه هر نرم افزاری را قادرید اجرا کنید به طوری که به محض کلیک کابر بر روی دگمه نصب در صفحه اتوران مراحل نصب برنامه مورد نظر آغاز گردد. یکی دیگر از قابلیت های خوب این برنامه رایت مستقیم اتوران ساخته شده بر روی لوح های فشرده می باشد که با کمک آن میتوانید پس از طراحی اتوران مورد نظرتان آنرا بر روی سی دی یا دی وی دی رایت کنید. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وبلاگamirrezazooleh.lxb.ir دریافت نمایید.

 

برخی از ویژگی های این برنامه:
داشتن صفحات اتوران آماده و دگمه و سایر ابزارهای آماده اتوران سازی
قابلیت رایت مستقیم اتوران ساخته شده بر روی دیسک
قابلیت اضافه نمودن فایل های مختلف به صفحه اتوران
قابلیت طراحی و ساخت اتوران های بسیار زیبا
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
حجم مناسب
و …

 

روش کرک:
1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و به نصب نرم افزار بپردازید.
2 – بعد از پایان مراحل نصب نرم افزار آنرا اجرا کنید.
3 – اطلاعات زیر را در فیلدهای خالی برنامه کپی کنید. (میتوانید از کلیدهای ترکیبی Ctrl+C برای Copy و Ctrl+P برای Paste استفاده کنید)
Name   : CLUSTER/BLiZZARD!
Serial : 00209FB082D46543
Key    : A6D4B8636401D775
4 – نرم افزار با موفقیت رجیستر شد.

نوشته شده در پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,ساعت 16:11 توسط امیررضازوله| |

 

CloneCD نام برنامه ای قدرتمند و کاربردی است که به شما این امکان را می دهد تا از فایل های صوتی، تصویری و هر نوع اطلاعات دیگر خود کپی بگیرید. این نرم افزار می تواند با چند کلیک ساده، تقریبا از هر نوع سی دی کپی بردارد. کپی گرفتن این نرم افزار مختص سی دی ها نبوده و این برنامه قابلیت کپی گرفتن از فرمت های مختلف دی وی دی همچون را خواهد داشت.

 

برخی از ویژگی های این برنامه:

کپی آسان از سی دی ها و دی وی دی های قفل دار
امکان رایت ایمیج های ایجاد شده توسط نرم افزار AnyDVD
امکان کپی گرفتن از سی دی های خش دار و صدمه دیده
قابلیت تنظیم سرعت کپی سی دی و دی وی دی
پشتیبانی از فرمت های استاندارد ISO و UDF
شناسایی و بازسازی سکتورهای ضعیف
نخستین نرم افزار استفاده کننده از تکنولوژی Raw-Mode در کپی
شناسایی درایوهای سی دی و دی وی دی بدون نیاز به فایل هایASPI
قابلیت کپی از انواع دی وی دی DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD+R Dual Layer, DVD-RAM
امکان کپی سی دی های صوتی بصورت اوریجینال
و …

روش کرک:

بدون نیاز

نوشته شده در پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,ساعت 16:7 توسط امیررضازوله| |

 

ورژن جدید محافظ اینترنت AVG Internet Security 2012 12.0.1809 x86 x64

AVG Internet Security یکی از نرم افزار های اینترنت سکوریتی بسیار قوی برای کاربرانی است که بیشترین وقت خود را در اینترنت سپری می کنند. این نرم افزار امنیت کامل اطلاعات شخصی شما را در اینترنت فراهم میسازد زیرا مجهز به یک دیواره آتش بسیار قدرتمند است که مانع نفوذ هکرها و فایل های مخرب جاسوسی به داخل سیستم می گردد. همچنین اطلاعات حساب بانکی شما، یوزرنیم و پسوردهای مهم، هویت شما در اینترنت و سایر اطلاعات شخصی تان توسط این نرم افزار محافظت میگردد. این برنامه علاوه بر فایروال دارای پخش های دیگری مانند Anti-Spam, Online Shield, Email Scanner می باشد که برای مقابله با انواع حملاتی که از طریق ایمیل قصد خرابکاری در سیستم را دارند مانند اسپم ها، کرم های اینترنتی، حملات فیشینگ، حملات از طریق مسنجرها و … در این نرم افزار قرار گرفته اند. علاوه بر این اینترنت سکوریتی ای وی جی مانند آنتی ویروس این شرکت دارای بخش های  Anti-Virus, Anti-Malware, Anti-Spyware می باشد که این بخش ها برای مقابله با ویروس ها و فایل های مخربی که به صورت مستقیم قصد آلوده کردن سیستم را دارند مانند حافظه های فلش مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مزایای این اینترنت سکوریتی داشتن سرعت مطلوب در هنگام گشت و گذار در اینترنت می باشد چرا که اکثر اینترنت سکوریتی ها برای محافظت از اطلاعات کاربر در اینترنت موجب کاهش سرعت تبادل اطلاعات می شوند که این در حالی است اینترنت سکوریتی AVG علاوه بر محافظت کامل اطلاعات شخصی شما، بیشترین سرعت را برای گشت و گذار در اینترنت در اختیار شما قرار میدهد. یکی دیگر از ویژگی های این برنامه امنیت کامل کاربر در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک است به طوری که وقتی شما وارد اینگونه سایت ها می شوید تمام فایل هایی که به اشتراک می گذارید، پیغام هایی که بین شما و دوستانتان رد و بدل می شود، بر روی لینک هایی که کلیک کنید همه و همه توسط این اینترنت سکوریتی مورد برسی قرار میگیرد تا به هیچ عنوان اطلاعات شخصی شما در اختیار افراد سودجو قرار نگیرد. جالب است بدانید در این نرم افزار بخشی به نام Game Mode قرار دارد که با فعالسازی آن تمام پروسه های فعال که بیهوده در حال کار هستند غیرفعال می شوند تا بیشترین سرعت در هنگام بازی در اختیار کاربر قرار گیرد. علاوه بر این شما می توانید با آپدیت این اینترنت سکوریتی جدید ترین ویروس های جهان را به این برنامه معرفی کنید تا در صورت مواجه با آنها بتواند با اینگونه فایل ها مقابله کند. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وبلاگ amirrezazooleh.lxb.ir دریافت نمایید.

برخی از ویژگی های این برنامه:
دارا بودن حالت Game Mode برای بهینه سازی سیستم جهت افزایش سرعت در هنگام بازی
امنیت کامل کاربر و برسی تمام فعالیت های او در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک
قابلیت محافظت کامل از سیستم در مقابل ویروسها، تروجان، جاسوس افزارها و …
مقابله با ایمیل های مخرب، حملات فیشینگ، اسپم ها، کرم های اینترنتی و …
محافظت از هویت کاربر و اطلاعات بانکی و رمزهای عبور بسیار مهم در اینترنت
امنیت کامل در هنگام گشت و گذار در اینترنت و ورود به سایت های مختلف
دارا بودن فایروال بسیار قوی برای مقابله با نفوذ هکرها و حملات اینترنتی
داشتن سرعت مناسب اینترنت بعد از نصب برنامه
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
قابلیت آپدیت روزانه برنامه
حجم مناسب
و …

 

.:: دانلود ویرایش 32 بیت ::.

.:: دانلود ویرایش 64 بیت ::.

                                                                                                                                                                                         روش کرک:
سریال های مختلفی در فایل های txt قرار گرفته که باید یکی از آنها را در هنگام نصب برنامه وارد آن کنید و سپس به نصب نرم افزار بپردازید. همچنین فایل Keygen برنامه را نیز به صورت جداگانه برایتان قرار داده ایم تا در صورت عمل نکردن سریال ها از این فایل برای ساخت سریال های جدید استفاده کنید.

نوشته شده در پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,ساعت 16:2 توسط امیررضازوله| |
آپلود عکس - شبکه اجتماعی فیس نما - مجله شب فارسی - سایت عکس باران